Dam-tot-damploop 5e editie

Aandacht vragen voor het Rett syndroom en geld ophalen voor wetenschappelijk onderzoek dat is wat de Ik Rett het wel Dam tot Damloop sponsoractie ook dit jaar weer heeft gedaan.

Voor de 5e keer op rij organiseerde de ouders van Rett meisje Evi (Bas en Maaike van de Landen) een grote sponsoractie voor Stichting Terre- Rett Syndroom Fonds. Met succes liepen 50 mensen de Dam tot Damloop 2013 met als resultaat € 28.016,83.

Onze dank gaat uit naar al die sponsors die deze lopers geholpen hebben om dit fantastische bedrag bij elkaar te krijgen en Bas en Maaike. Alleen met hulp van sponsoracties zijn wij instaat om een verschil te maken voor de Rett meiden in Nederland.

Wetenschappelijk onderzoek naar Rett Syndroom

Al het geld dat opgehaald wordt, zal worden gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek naar het Rett syndroom. Hierbij moet u denken aan projecten gericht op gehele of gedeeltelijke genezing van Rett syndroom, maar zeker ook aan projecten die gericht zijn om de kwaliteit van leven te verbeteren van de Rett meisjes die nu vandaag de dag zoveel hinder ondervinden van de symptomen van Rett syndroom.

Zonder uw hulp Rett Stichting Terre-Rett Syndroom Fonds het niet. Alle hulp is welkom. Meld een sponsoractie aan!

www.ikretthetwel.nl