Goed doel
1K

Stichting Terre-Rett Syndroom Fonds ondersteunt wetenschappelijk onderzoek naar het Rett syndroom en is mede oprichter van het Rett Expertise Centrum in Maastricht. www.stichtingterre.nl ING 1932 Zonder uw hulp RETT ik het niet!

Stichting Terre - Rett Syndroom Fonds

42 gingen je er al voor. Schrijf je in voor de Dam tot Damloop “ik Rett het wel” sponsoractie!
#50startbewijzen #ikretthetwel #10mile #damtotdamloop2020 #stichtingterre

Stuur een mail naar info@stichtingterre.nl

Stichting Terre - Rett Syndroom Fonds

Van het weekend hebben een aantal van onze Rett meiden (en Stan) nog een verwendag mogen meemaken in het Onky Donky huis. Vandaag stond Stichting Terre daar zelf in het zonnetje. Wat een mooi bedrag hebben we weer in ontvangst mogen nemen. Onze dank is groot team SBG😘

#rett #onkydonky #SBG #stichtingterre

Stichting Terre - Rett Syndroom Fonds

Vandaag dag 2 bij Onky Donky. Ook Coco, Anne en de andere gezinsleden hebben een heel fijne verwendag gehad.
Pip en Eline, wat in het vat zit verzuurt niet🌸!
Dank aan de vrijwilligers van vandaag en laten we snel een nieuwe datum (of 2 😉) prikken.

🐢Onky Donky - Stichting Terre🌸 Dag

Onky Donky is net zoals Stichting Terre een vast goed doel van het #spijkerbroekengala en zo is het contact ontstaan.

Vandaag een eerste (pilot)verwendag voor “onze” Rett meiden, broertjes en zusjes. Floortje, Annika, Xanthe, Pleun en Stan (mecp2 duplicatie syndroom) hebben de aftrap gedaan. De pilot is geslaagd begrepen we van Floortje's Rettsyndromen dus er zullen meer dagen volgen.

Zodra de nieuwe datum bekend is, kan je je opgeven bij Monique Post-Jansen en Yolanda van Boven.

Graag bedanken wij de vrijwilligers van vandaag, medewerkers, Marlies Boekhoorn en Jose Van Daal van Onky Donky!

#rett #stichtingterre #onkydonky #spijkerbroekengala

Tijdens een Onky Donky Dag worden kinderen (en hun gezin of begeleiders) behandeld als een ware VIP. Je gaat onder begeleiding van gidsen door dierenpark Rhenen. Het Onky Donky Huis is de gehele dag het vaste honk van de groep. Tussendoor zijn er genoeg momenten, indien gewenst, om even tot rust te komen in het Onky Donky Huis.

Close Menu