Goed doel
1K

Stichting Terre-Rett Syndroom Fonds ondersteunt wetenschappelijk onderzoek naar het Rett syndroom en is mede oprichter van het Rett Expertise Centrum in Maastricht. www.stichtingterre.nl ING 1932 Zonder uw hulp RETT ik het niet!

Stichting Terre - Rett Syndroom Fonds

Benieuwd hoe de afgelopen Onky Donky Dagen zijn geweest? Lees hieronder de reacties. Dankbaar dat we dit samen met Onky Donky mogelijk hebben kunnen maken. Smaakt naar meer!!

Rett gezinnen vertellen; een Onky Donky dag....

......Is superleuk!
......Is fijn en bijzonder met mooie ontmoetingen
......Is kennis maken met ander Rett ouders
......Is ontvangen worden door lieve vrijwilligers
......Is een prettige basis voor een dagje uit
......Is genieten van de mooie dierentuin
......Is een speelparadijs voor broertjes en zusjes
......Is elkaar in intiemere setting beter leren kennen

Een Onky Donky dag is een onvergetelijke dag!!

#StichtingTerreRettsyndroomfonds #Onkydonkyhuis #rettsyndroom #Spijkerbroekengala

Stichting Terre - Rett Syndroom Fonds

‘Esmee bakt voor het goede doel’

Esmee bakt al weken lekkernijen en verkoopt ze om geld op te halen voor het goede doel. De baksels zien er echt geweldig uit en het water loopt ons in de mond! Appeltaart, appel-kruimeltaartjes, boterkoek, div. cakes, cakejes, amandelbroodjes en/of pindarotsjes.

Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen via de Facebook pagina van haar moeder Viona Burggraaf. De baksels zijn bij hen thuis in Ameide af te halen (uiteraard via de Corona richtlijn; 1,5 meter afstand en graag contant betalen) In overleg is het mogelijk om de baksels (zaterdagochtend) te bezorgen in o.a. Ameide, Meerkerk, Nieuwland, Hoogblokland, Hoornaar en Noordeloos.

De complete opbrengst is bestemd voor Stichting Terre - Rett Syndroom

#bakkenvoorhetgoededoel #stichtingTerre #RettSyndroom

Stichting Terre - Rett Syndroom Fonds

We hebben nog even overwogen om een alternatieve Dam tot Damloop te organiseren en dan wel coronaproof, maar uiteindelijk besloten deel te nemen aan het evenement in 2021. We zijn al verzekerd van 50 startbewijzen voor volgend jaar.

Stichting Terre - Rett Syndroom Fonds

Het Onky Donky weekend van 4-5 juli is volgeboekt. Opgeven bij Yolanda van Boven is niet meer mogelijk. Houd onze FB in de gaten voor nieuwe data.

Alle gezinnen die aankomend weekend naar Rhenen gaan wensen wij heel veel plezier!

Stichting Terre - Rett Syndroom Fonds

Last Minute; Onky Donky Dag Rhenen. Kom jij ook?

Stichting Terre – Rett syndroomfonds biedt opnieuw twee verwendagen aan voor 6 Rett gezinnen in het Onky Donky huis in Rhenen. Zodat meer Rett kids, samen met broertjes, zusjes en ouders kunnen genieten van een verzorgd uitstapje. De gastvrije vrijwilligers verzorgen activiteiten in het huis en in de dierentuin Ouwehand. Samen met andere Rett gezinnen kun je een onvergetelijke dag beleven**.

Is je Rett kind jonger dan 12 jaar, meld je dan aan voor
Zaterdag 4 juli of Zondag 5 juli 2020, van 10.00 uur tot 16.00 uur.

Stuur uiterlijk woensdag je bericht in een pb aan Yolanda of in een mail aan yolanda.van.boven@rett.nl

Het aantal plaatsen is beperkt, maar we zullen op basis van de aanmeldingen later dit jaar, meerdere dagen organiseren.

**Uiteraard wordt er bij Onky Donky gewerkt volgens de RIVM richtlijnen.

Lees alles over Stichting Terre en het Onky Donky huis op www.stichtingterre.nl

Yolanda van Boven Monique Post-Jansen Onky Donky