Jij & Ik Magazine

Jij&iK magazine is een spraakmakende glossy, waarin op een prettig leesbare manier zeldzame aandoeningen en lifestyle met elkaar worden verbonden. In het magazine zijn de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van zeldzame aandoeningen te vinden en worden zoveel mogelijk tips gegeven.

Het magazine verschijnt vier maal per jaar en wordt door de redactie op geheel vrijwillige basis tot stand gebracht.

In iedere uitgave wordt aandacht geschonken aan diverse stichtingen en/of goede doelen. Er komen BN-ers aan het woord over hun ervaring met zeldzame aandoeningen. In dit nummer dan ook Bartho Braat over het Rett syndroom.

Jij & iK magazine is onderdeel van de Stichting Chromosome Foundation, Deze stichting zet zich vooral in voor mensen met een zeldzame chromosome aandoening en helpt mensen aan informatie waar ze zo hard naar op zoek zijn.