Opbrengst Spijkerbroekengala 2021

Het is gelukt om van de 7e editie van het Spijkerbroeken gala weer een weergaloze avond te maken.

Het Spijkerbroekengala team heeft echt alles uit de kast getrokken. Optredens van Frans Duijts en Sonny’s Inc, de culinaire invulling van de avond door Food Jazz &DJ’s, de muziekbingo en natuurlijk de klapper van de avond, de veiling onder leiding van veilingmeester Martijn Veen, hebben deze avond tot een groot spektakel gemaakt.

Voor Stichting Terre 🌸 en Onky Donky is er gisteravond €163.690,- opgehaald!!

GEWELDIG en na alle felicitaties over en weer werden wij opnieuw verrast.

Een van de gasten van deze avond heeft het bedrag afgerond naar €200.000,-

Sprakeloos waren we al en hier werden wij helemaal stil van.

Onze dank gaat uit naar alle gasten die aanwezig waren, naar iedereen die vet geboden heeft op de veilingstukken, naar de anonieme gast die het bedrag heeft afgerond, Nienke van den Berg, Tjarda Stip, medewerkers van BHG, de mensen van het licht en geluid, de notaris, de mensen van de financiële afhandeling en de kanjers van vrijwilligers!

DANK JULLIE WEL

Jullie hebben het verschil gemaakt