Lieve Terre,

Na mijn eerste ‘Lieve Terre’, geschreven vlak nadat jij was overleden, heb ik de behoefte om vaker aan jou te schrijven. Nu jij niet meer in ons midden bent, is het voor jouw ouders en Stichting Terre moeilijker om te laten zien wat Rett syndroom betekent. Door onze dochter Floortje (17) te betrekken in deze blogs kan ik laten zien welke gevolgen Rett syndroom heeft, voor Floortje als kind zelf, maar ook voor haar broer (15) en zus (13), voor ons gezin, voor de familie en de omgeving. De impact die Rett Syndroom heeft wil ik in mijn blogs delen met de lezers, de donateurs en al die mensen die Stichting Terre een warm hart toe dragen.

Want, lieve Terre, jij hebt, samen met je ouders en zussen een steen verlegd. En omdat jouw ouders zich blijven inzetten voor Stichting Terre, voel ik nog sterker dan daarvoor, de noodzaak om ook mijn steentje bij te dragen.

Xxx Yolanda